Sov gott Ludde och Zudden ♥

Juni 2017 var verkligen en sorgens månad för både Michael och mig. Först fick Michaels familj ta det svåra beslutet att låta Zudden, världens bästa dvärgschnauzer, somna in. Någon vecka senare var det min Ludde som blev skadad och tyvärr inte gick att rädda. Han skulle blivit 15 år nu i juli...
 
Det är inte lätt att förlora djur som har varit en så stor del av ens liv, det känns rent av förjävligt vissa stunder. Men jag är tacksam för den tid vi fick tillsammans, även om det gör ont nu så var det tusen gånger värt det. Jag är även tacksam för att ha fotat så mycket under årens gång. Foton gör det lättare att minnas de fina stunderna, både med Ludde och Zudden ♥
 
Bilden till vänster är från 2002, jag är 11 år och Ludde är bara några veckor. Bilden till höger är från 2016


Michael och Zudden i sommarstugan förra året ♥