2016

En sen återblick av 2016 kommer här. Ett år som först inte kändes så märkvärdigt men efter att ha blickat tillbaka så inser jag att det hänt en hel del. Kort sammanfattat så har det varit ett träningsår där jag genomfört tre fjärdedelar av en svensk klassiker. Jag har startat upp ett företag som innebar otroligt mycket arbete, samtidigt tog jag även kandidatexamen i hälsovägledning. Företaget fick vi tyvärr lägga ner men det var också en erfarenhet. Jag hade en riktigt bra sommar hemma i Uppsala med några utflykter till Dalarna. En höst med nytt jobb som jag trivs väldigt bra på och mot slutet av året fick jag även erbjudande om ett annat jobb men jag bestämde mig för att tacka nej. Förutom fina vinterdagar i norr så har jag även åkt hem till Uppsala då och då för att hänga med familjen och mina fina systerdöttrar. 2016 var ett bra år! Nu låter jag bilderna tala :)