Vätternrundan 2017

Hjärnan är rolig.. På natten när jag rullade iväg på racern från Motala kände jag mest "jag är dum i huvudet som gör detta, cykla 300 km frivilligt... det kommer jag aldrig göra igen". Känslan när jag kom i mål var väl ungefär samma (plus glädjetårar över att vara framme) men bara några dagar efter loppet så kände jag att jag ville göra det igen. Så igår satt jag bänkad kl. 19 när anmälan för Vätternrundan 2017 öppnade och jag fick en plats! Så glad haha! Planen är att ha mååååånga fler mil i benen än vad jag hade under årets lopp så ska det nog gå helt okej att trampa runt, bara vädret är hyffsat. Här nedan kommer några bilder från Vätternrundan 2016.

Pappaspärlor-montern i Motala

Strax innan starten mitt i natten..

Depåstopp i Hjo

I mål med en efterlängtad medalj!