Cykeloutfits

Eftersom att jag ska på en liten cykeltur i juni så börjar det bli dags att skaffa bra cykelkläder så att jag kan börja träna just cykling. Även om det dröjer ett tag innan gatorna är fria från snö och grus här i norr så att det går att cykla utomhus så behöver jag skaffa mig ett par cykelblöjbrallor inom kort då jag ska ta tag i inomhuscyklingen. Frågan är bara om jag ska ha ett par cykelshorts som finns på bilden eller om jag ska satsa på cykelshorts med hängslen? Någon som har erfarenhet av detta?

Förutom byxor så kommer jag succesivt fylla på med cykelkläder nu under våren, efter lite surf på Crafts hemsida så har jag spanat in de kläder som är ovanför cykeln på bilden. Blått och neongult känns väldigt jag! Rosa är verkligen inte jag men jag kunde ändå inte låta bli att sätta ihop ett sånt kit ändå. Oavsett vilken färg jag väljer så kommer allt passa med cykeln (har en sån på bilden).