Tionde januari

En löparbild från några dagar innan nyårsafton
 
Det blev tyst här några dagar, sen jag sist skrev så har det hunnits med träning med Michael och Victoria (hans syster) nere i Uppsala, jag håller på att göra ett träningsprogram till henne! Det har även hunnits med bowling med nästan hela min familj och jag har fotat min nya systerdotter Astrid. Tidigare i veckan packade vi bilen och rullade norrut så nu är vi hemma i Luleå igen och det känns jättebra efter en bra jul och nyårsledighet. Det är kaos i lägenheten men nu i helgen så har vi lagt golvet i sovrummet, alltså går det snart att ställa in sängen där igen och få lite bättre ordning överallt. Det blir superfint med golvet, de blå väggarna och med en grymt fin lampa som vi köpte häromdagen! Bilder kommer ;) Har lite fullt upp nu med att plugga såhär i slutet av terminen!