Termin 6/6 påbörjad!

Äntligen fredag och avslutad innevecka! Idag var vi en liten tapper grupp som kom till skolan (jag försov mig dock lite...) men vi hade en riktigt bra lektion i artikelsökning vilket jag kommer ha användning av nu när vi ska skriva C-uppsatsen. Vi fick dessutom sluta tidigare så jag var hemma till halv 12, perfekt! Den här inneveckan har kretsat kring kursen Vetenskaplig teori och metod så vi har bara haft vanliga föreläsningar och en redovisning i PT-kursen som nu är avslutad! Som vanligt vid uppstart av en ny kurs så är det många tankar som snurrar i huvudet men jag vet ju att det brukar ordna upp sig efter att vi kommer igång mer med kursen. Att C-uppsatsen närmar sig känns både läskigt och spännande.. Nu är det slutspurt på våra tre år på hälsovägledningsprogrammet!
 
Ny kurslitteratur