Jag ♥ vinter

Det är så underbart att det äntligen är vinter på riktigt! Igår skulle jag och Hanna ses för att styra upp planeringen inför vår kommande C-uppsats (och alla uppgifter i övningskursen inför den) så jag tog en liten omväg till henne för att hinna åka långfärdsskridskor en sväng på isbanan här i Luleå. Isbanan plogas upp varje år och går runt centrumhalvön, världens bästa grej!!
 
Jag åkte en sväng i söndags kväll också tillsammans med Linnea och Alice, dock blev det inga bilder då det var för mörkt. På dagen i söndags så hejade jag på Michael som åkte ett seedningslopp inför Vasaloppet, grym kille jag har :) För min egen del så blir det tyvärr inget vasalopp i år pågrund av flera olika anledningar. Men jag satsar på 2017 istället, tänkte försöka få tag på en startplats redan vid släppet i år så att jag har den direkt. Tills dess hinner jag träna en hel del, både på skidåkning men även annan konditionsträning som cykel, löpning, långfärdsskridskor och såklart rullskidor :)