Fredagstur på isen

I fredags blev det en tur på isen efter att Hanna hade gått hem från vår pluggdejt. Jag tog med långfärdsskridskorna och promenaderade till isen med Alice. Vi fick en härlig tur precis innan solen gick ner. Det var så skönt att komma ut och åka långfärdsskridskor, jag har inte hunnit göra det på ett tag. Dessutom blev Alice överlycklig att få springa fritt på isen samtidigt som matte höll en rolig hastighet ;) Jag hade med GoPron och filmade lite, håller på att klippa ihop en liten film från det så eventuellt lägger jag upp den här på bloggen sen!
 
Idag sitter jag hemma hos Hanna, vi skriver på vårt PM inför C-uppsatsen. Ikväll hoppas jag kunna träna på något sätt, jag mådde inge vidare i helgen men efter att ha sovit superlänge igår så känner jag mig ganska pigg idag. Det får kanske bli en löptur i snön, vi får se!
Helene

Så vackert!

Felicia

Så fina bilder!

Emmi i Österrike - explorista.se

Det här ser ju helt magiskt ut, så vackert! :) Måste varit härligt!