Astrid 4 månader

Det är fullt upp nu och det kommer troligen fortsätta så en period framöver. I sånna stunder är det viktigt att kunna släppa allt vid de tillfällen som ges, för att ge kroppen en paus och stund för återhämtning för att orka fortsätta med allt roligt. Jag fick en sån paus förra helgen då jag flög ner till Uppsala för att fira min äldsta bror Erik som fyllde 30 år! Det blev kalas hos honom och hans sambo tillsammans med respektive familjer. Himla kul att hinna träffa alla mina syskon samtidigt. Dessutom blev jag ju moster i december och eftersom att det har gått tre månader sen jag var ner senast så hade lilla Astrid vuxit jättemycket sen jag sist såg henne. Finaste lilla tjejen! Jag hade med kameran och tog flera bilder på henne. Så himla mysigt med bebisfotografering, särskilt när det är min egen systerdotter 
Veronica Wallgren

Gud så söt :)