Planer för veckan

Då var denna vecka nästan slut och jag har inte känt mig direkt på topp under veckan som gått, det har varit många saker inplanerat både på vardagarna och nu i helgen. Men jag har ändå lyckats hålla igång träningen vilket jag tror har varit otroligt bra för mig mitt i all stress, det är skönt att få en stund för sig själv och känslan efteråt är alltid bättre än innan! För en vecka sen så skrev jag vad jag gärna ville hinna med under veckan och det var detta:
  • Minst ett rörlighetspass, gärna i form av ett pass Bodybalance
  • Ett lugnt distanspass i löpning
  • Ett eller två styrkepass
  • Och om jag är piggare mot slutet av veckan: ett intervallpass i löpning
Det jag har gjort är:
  • Två rörlighetspass (bodybalance, det första i torsdags och det andra ska jag iväg på alldeles strax)
  • Ett intervallpass i löpning tillsammans med min PT-kund Linnea
  • Ett styrkepass för axlar/bröst/armar
Jag hade velat komma ut på ett längre distanspass men det blev inte av, så blir det ibland! Eventuellt blir det lite styrka på gymmet ikväll efter bodybalance-passet, vi får se!
 
Planerna för kommande veckan är ungefär som förra planen men jag skriver upp det ändå:
  • Minst ett rörlighetspass
  • Två styrkepass
  • Ett längre distanspass i löpning
  • Traillöpning med löpargruppen
Sjukt dålig kvalité på bilden men här har ni en tjej som är glad efter ett träningspass!