Nioårsmiddag

I onsdags firade som sagt jag och min älskade pojk nio år tillsammans. Jag jobbade på kvällen och kom hem runt halv nio, då väntade en trerättersmiddag på bordet som vi åt samtidigt som vi tittade ikapp Bonde söker fru. Haha, en perfekt middag för oss två alltså! Förrätten var en räktoast som var gudomligt god! Huvudrätten glömde jag helt av att fota men det var ugnsrostade rotsaker med kött, sparris och bearnaise, nomnomnom. Efterätten var hemmagjord chokladmousse, både vit och mörk choklad - så sjukt god!! Michael hade dessutom gjort fler sånna så igår mumsade vi på varsin till hehe. 
 
Allt som allt blev det en toppenkväll och jag kunde konstatera ännu en gång att jag har världens bästa fästman! Nu ser jag fram mot en helg tillsammans med honom så att vi hinner umgås lite mer.