Hemtentor

Jag har två hemtentor i två olika kurser denna vecka! Som tur är så är tentan i PT-kursen snart avklarad då vi hade tre timmar på oss med ett kundfall igår, sen öppnades en mapp där vi fick läsa fyra andra studenters arbete och till idag skulle vi ge feedback på det. Och strax väntar ett seminarie där vi redovisar feedbacken, sen är det förhoppningsvis klart och jag kan lägga fokus på hemtentan i kursen om hälsoekonomi! 
 
Efter de tre timmarna igår var jag riktigt peppad på en löptur så jag plockade fram dragprylarna och tog ett canicross-pass med Alice! Hon var grymt taggad på att få komma ut och dra, hela passet gick så himla bra. Mina ben kändes riktigt pigga så ungefär halvvägs in i passet la jag i en högre växel och jäääävlar vad vi sprang! Lyckan att springa fort alltså, så härlig!! Grymt jobbigt också, vi höll tempot i kanske 400 meter och då hann min puls nästan snudda max. Sen blev det vanligt tempo hemåt följt av en ordentlig nedvarvning på 15 minuter. 

Taggad brud


Nedvarvning är viktigt!