Innevecka i PT-kursen

Ja herregud, vilken vecka vi hade förra veckan. Det var innevecka i utbildningen vilket innebar långa dagar i skolan. Vi har haft pass med kettlebells, crossfit, olympiska lyft, funktionell träning, träning för gravida och mycket mer varvat med "vanliga" föreläsningar/samtal med personliga tränare och även några examinationer. Förutom att vi har haft skola så har jag ju även jobbat både måndag och onsdag kväll så jag har i princip bara vänt hemma i dörren och åkt vidare till jobb.. Stressen har varit hög så i helgen (efter förmiddagsjobb på lördagen) försökte jag ta det så lugnt som möjligt även om jag har haft lite annat plugg (i andra kurser) att ta ikapp då all energi i veckan gick åt till PT-kursen. 
 
Idag fick vi se solen på jag vet inte hur länge!! Blå himmel och kallt som tusan. Det blev en längre promenad ner till hamnen för att njuta lite extra av solstrålarna. Det behövs, jag har varit så himla trött de senaste två veckorna och jag tror att det främst beror på att det har varit konstant mulet väder.. 


Isbrytarna är redo för vinter