En tillbakablick på veckan som gick

 
Då var det måndag och ny vecka! Dags att titta över träningsplaneringen igen, detta är vad jag ville göra under den veckan som precis tog slut:
  • Minst ett rörlighetspass
  • Två styrkepass
  • Ett längre distanspass i löpning
  • Traillöpning med löpargruppen
Vad jag faktiskt gjorde:
  • Ett rörlighetspass i form av bodybalance
  • Två styrkepass, ett helkropp och ett mage/rygg
  • Ett canicrosspass med Alice, kort men intensivt!
  • Traillöpning med löpargruppen + lite rörlighet
  • 1,5 timmes PW med en PT-kund
En bra träningsvecka! Det enda som jag hade velat klämma in var ett längre distanspass i löpning, jag är sugen på att se hur långt jag orkar i ett ganska lugnt tempo. Då det vankas långlopp under 2016 så känns det som att jag redan nu borde träna kroppen att arbeta under längre sträckor... 
 
Förutom att veckan tog slut så tog ju även oktober slut! Det var en bra månad med mycket träning, jag har verkligen känt mig starkare för varje träningspass och hittat flera bra mål att träna mot! Nu ser jag fram mot november!