Lantliv helt enkelt

Alltså hej jag heter Ellen och jag lär mig aldrig att gå i säng i tid de kvällar som jag jobbar dagen efter... Klockan står på 05.15, heh... Men jag är en kvällsmänniska och det är alltid på kvällen som jag blir pigg och vill fixa med grejer! Men nu börjar jag lugna ner mig och ska strax sova, tänkte bara lägga ut några bilder från helgen. 

Emma och Wilma var här hela helgen, dom sov även här. Wilma och jag har gjort allt möjligt. Klappat kattungar, blåst såpbubblor, hoppat studsmatta, cyklat och plockat jordgubbar! Jag har även hunnit motionera hundarna ordentligt i skogen och dom har även fått gå med klövjeväskorna. Nu är det dock slut på promenader i skogen på ett tag så vi idag släppte upp våra kalvar/ungdjur i skogen, men det finns andra ställen att gå på så det går nog bra ändå!