Vinterlöpning ♥

Vi har äntligen fått lite snö nu som tack vare kyligare temperaturer faktiskt får ligga kvar! I lördags hade jag och Michael bestämt att vi skulle ut och springa, vi kom iväg väldigt sent och det var 5 minusgrader ute, det kändes inte alls kul i början av passet men så fort man blev lite varm i kroppen så var det en helt fantastiskt bra temperatur att springa i! Det var en härlig känsla att jogga i en stilla kväll under en stjärnklar himmel där vi såg flera stjärnfall och dessutom tillsammans med sin favoritperson. När vi närmade oss hemma igen så hade vi sprungit runt sju kilometer men Michael tyckte att vi skulle fortsätta. Jag var motvillig och försökte hitta på ursäkter haha, men eftersom att benen ändå kändes pigga så bestämde jag mig för att följa med och vi lyckades springa en mil! Häftigt att orka springa hela den sträckan och ännu häftigare att jag nog hade kunnat fortsätta en bit till men det kändes dumt då jag inte är van vid längre distanser ännu. Jag är riktigt glad över hela det passet och hoppas att vi kommer få till fler sånna rundor i vinter! Perfekt träning inför Vasaloppet tillsammans med längdåkningen som vi håller på att komma igång med nu. 
Cassandra Haraldsson

Mysigt med snö! Här nere i söder är det tyvärr ingen snö :/