Överraskningsbesök!

Vilken grymt bra helg det var!! Jag fick överraskningsbesök av två superfina vänner. För att ta det från början så hade jag mina misstankar att någon kanske skulle komma till helgen men Michael förvirrade mig ganska bra på slutet haha. Han hade tydligen vetat om det i en månad och han lurade mig att han hade jour i fredags, så på kvällen blev han "inringd" och behövde åka iväg. Då trodde jag att han kanske lurades och skulle åka iväg och hämta någon vid flyget. Men när han kom tillbaka var ingen med så då trodde jag att jag bara hade inbillat mig att vi skulle få besök. Men typ 5 minuter efter att han hade kommit hem så plingade det på dörren och där stod två pinglor! Vi har ju smått renoveringskaos här hemma men dom fick plats ändå och vi har haft en rolig helg där jag fick födelsedagsmiddag (fyllde år i måndags) på CG's!! Det var otroligt gott! 

Sen blev det lite bowling och häng på O'learys, på söndagen gick vi på skyltsöndag på stan och var med på Luleå Hundungdoms adventspyssel. Det var verkligen roligt att dom kom. Nattis var ju här i februari senast men Julia hade inte ännu varit hit. Kul att få visa hur vi har det här i norr :) Kram på er finbrudar!