Onsdagsbabbel

Jag hjärta mina Aim'n ♥
 
Efter två veckor med bara ett enda träningspass så startade jag veckan med ett styrkepass på gymmet tillsammans med Madde! Efter styrkedelen sprang vi även tre kilometer på löpbandet. Samma kväll visade det sig att Michael ville ut och springa så vi var ut en sväng! Då blev det fyra kilometer i ganska lugnt tempo med en jobbig backe på slutet. 
 
Igår gick jag och Madde på ett spinningpass på en timme. Därefter kom Linnéa till gymmet för ett PT-pass med mig. Efter det gick jag hem och parkerade i soffan haha, så trött! Idag är det vilodag för mig, om kroppen känns fräsch imorn så kanske det blir lite träning. Vi får se! Det känns bra att ha kickstartat igen efter ett kort uppehåll, nu laddar jag inför Vasaloppet! Och btw så blev jag så himla lycklig i måndags då jag såg att det stod två helt nya stakmaskiner inne på gymmet!!! Det har inte funnits några alls tidigare så yaaay, där kommer jag troligen spendera många timmar de kommande tre månaderna....