Torsdagstankar

Dagarna rullar på snabbt den här veckan.. Jag försöker rensa i mitt rum, det finns så mycket grejer här som jag egentligen inte använder alls men det känns ändå inte som att jag bara kan kasta bort allt.. Idag rensar jag bland alla kläder och har hittat några fina plagg som jag hade glömt bort, bra där! 
 
Nått annat som jag gjort idag (och lite tidigare i veckan) är att börja planera inför skolan. Tittat över studiehandledningar, reggat mig på kurs, beställt litteratur mm. Som tur var så behövdes knappt någon litteratur till de kurser som jag ska läsa, dock så kostade en bok om hälsoekonomi typ 1500 kr. Heh, kul... Men jag tror jag lyckades hitta en billigare version av den så det löser sig nog ändå! De kurser som jag ska läsa i höst är Personlig träning i teori och praktik, Webbutveckling och Hälsofrämjande arbete ur ett hälsoekonomiskt perspektiv. Det ska bli kul, detta är ju sista terminen med lite "roligare" ämnen eller vad jag ska säga.. Vårterminen kommer bestå av C-uppsats och allt som hör till, det blir lite mer tungjobbat då gissar jag! Blir det stressigt så får vi använda oss av det vi lärde oss i kursen om mental träning, att koppla bort en stund och kanske drömma sig bort till en lugn plats. Till exempel bilden nedan, en tidig sensommarmorgon i dalarna