Hej Luleå

Egentligen skulle jag och Alice åka tåg upp till Luleå och komma fram imorgon bitti efter 12 timmars nattåg. Men vi är redan i Luleå nu! Hur kan det komma sig då? Jo, i lördags köpte Micke en bil (det var därför jag var så glad i ett tidigare inlägg) så den behövde ju köras upp och det passade bra att vi åkte med! Micke skulle egentligen flyga men då blev det roadtrip istället, vi kom hem sjukt sent inatt då vi inte kom iväg förrän framåt eftermiddagen igår. Alice ville dessutom ligga i sängen och sova när vi kom fram men hon kan ju inte ligga still där så för att Micke skulle få någon sömn (han behövde gå upp tidigt och jobba) så la jag mig i soffan med hennes bädd nedanför. Det blev tyvärr en och en halv mindre dag hemma i Uppsala men det var värt det för att slippa åka det där nattåget som jag inte är så förtjust i...

Idag segar jag och sprallan. Jag är trött efter bilresan men har pluggat en del och även börjat packa upp väskorna. Nu börjar det bli hög tid för lunch och sen blir det hundpromenad!
Elin Bergman

Sööööt vovve!

Hanna

Alice! <3