En sån där eftermiddagspromenad


Hello! Såhär såg det ut på vår eftermiddagspromenad, Hanna var ju här och vi försökte plugga men det gick rätt segt, vi planerade lite mer på vårt grupp-pass men sen pratade vi mest om annat. Så hon gick hem och jag tog en promenad med Alice, hon fick springa lös och leka och sen fick hon hoppa upp på lite saker, bland annat denna bänken. När vi gick hemåt så mötte vi en tant med en väldigt stor hund, vi har mött dom en gång förut och jag tycker den hunden känns lite obehaglig. Inte blir det bättre av att tanten är jätteliten och det känns som att hon inte har någonting alls att sätta emot om hunden skulle få för sig att dra iväg någonstans, dessutom stod dom på världens isigaste ställe också så det gjorde inte mig mindre nervös, jag tror inte ens att hon hade broddar.. Alice kände såklart av min oro och hon verkar också tycka att den hunden är läskigare än andra, så hon blev såklart alldeles uppe i varv, reste ragg och gnällde.. Om vi möter dom någon mer gång så ska jag ta en stor omväg så jag slipper oroa mig för att den hunden ska springa fram till oss eller nått sånt..