En galen vecka

Förra veckan var en berg och dalbana. Låg i feber på söndag, panikpackade på kvällen och på måndagen bilade jag och Micke upp till Luleå, fortfarande lite febrig. Tenta på tisdag morgon som jag inte klarade, ställa om sig för omtenta till på fredagen och samtidigt göra klart ett stort arbete inom hälsopromotionen. Puuuh.... Klarade omtentan på fredagen och var för 5 minuter glad att jag inte behövde plugga mer, dock kom jag sen på att det behövs ju visst då vi skulle ha grupptenta på måndag, alltså idag. Och vilken grupptenta! Vi fick en frågeställning att redovisa tillsammans och så fick vi även individuella frågor på vårt avsnitt, tack och lov fick jag en fråga som jag kunde! I princip hela klassen var alldeles skakis och det var många som fick hjärnsläpp och inte fick fram nån info alls! Visst, tentamen ska inte vara någon lätt match men denna tentamensform vill jag helst inte stöta på framöver!
 
Kvällen spenderades tillsammans men några fina klasskompisar då vi åt middag ihop, skrattade och hade det gött. När jag kom hem pysslade jag med lite grejer inför imorn och har även hunnit redigera lite bröllopsbilder. Det kändes väldigt roligt att gå igenom bilderna från sommarens fantastiska bröllop, det blev lite ljus i mörkret denna sena oktoberkväll!