30 minuter i nysnö

Imorse var planen ett pass Bodybalance på gymmet men då mitt träningssällskap först inte skulle dit så bokade jag av, dock hann hon ångra sig men då hade jag somnat om och när hon väl fick tag på mig så hade jag inte hunnit dit, tokigt det blev... Jag taggade om inför ett pass löpning istället och hann med ett pass på 30 minuter på mestadels oplogade vägar och snö + blåst, ganska drygt i motvind men i medvind kändes det desto bättre! Det kändes jäkligt gött efteråt att veta att jag faktiskt genomförde det trots tråkväder. Det var väldigt tungt att springa på de ställen som var oplogade, det ställer mer krav på balansen och styrkan i benen så jag kommer troligen känna av det i fotlederna imorn. Träningsvärk är bra! 

Jag kom hem lagom till dagens online-lektion, perfekt när man hinner träna innan skola! Resten av dagen bestod av plugg, plugg och lite mer plugg samt redigering av bröllopsbilder.

Några bilder som jag hann ta, trots att det var jobbigt att springa i snö så var det ändå jäkligt härligt!