Tack kroppen!

Jag hade en riktigt bra träningsvecka förra veckan. I tisdags gick jag och Hanna på ett pass Bodybalance kl 07.30 (!!) vilket var grymt bra att starta dagen med! Vi hann även med lite chinsträning i gymmet efteråt. I onsdags var vi till gymmet igen, då stod armar och axlar på schemat. I lördags träffade jag Linnea för vårt första PT-pass, hon fick göra ett konditionstest på löparbana och var riktigt grym! Efter det tog jag mig till Mjölkuddsberget för att kolla läget inför söndagens löparträff och jag sprang ett varv på typ 3 km. Igår så hade jag första träffen med min löpargrupp och efter det så åkte jag och Michael ut till hans jobb och körde hinderbanan.... Fy fan säger jag bara! Jag har blåmärken på båda armarna och ett svullet knä idag, heh... Vissa hinder kändes helt omöjliga att klara av till en början men med pepp från världens bästa pojkvän så klarade jag alla förutom ett till slut! Jag var helt slut när jag kom hem med lyckades ladda om för veckans andra pass Bodybalance och det var ett skönt avslut på den veckan! Jag är så himla glad och tacksam över att min kropp orkar detta och jag är pepp på mer träning för att orka ännu mer!
 
Det här åt vi till middag igår, hallelujah säger jag bara. Det var galet gott :)
 
Och vi bjöds på norrsken under kvällspromenaden, yaaay!
jossan

åh va de ser gott ut!

Svar: det var supergott! :)
Ellen