Efterlyser: mitt immunförsvar

Nu är jag less! Jag har varit konstant förkyld hela juni och dessutom sjuk till och från under hela vårterminen. Jag har ändå jobbat mina två första veckor men i torsdags eftermiddag fick jag feber på jobbet och det har hållt i sig så jag fick tyvärr sjukanmäla mig på fredagen. Ont i halsen som tusan också, min röst mår inte bra och jag äter knappt nånting. Ikväll fick jag dessutom ont i öronen. Jag tror det blir vårdcentralen för mig på måndag... Jag vill bara vara frisk och pigg för att orka jobba och göra saker hemma på gården! Som det är nu ligger jag i sängen mest hela tiden för att jag inte orkar röra på mig, går jag en kort promenad med hundarna så är jag helt matt i flera timmar efteråt. Mitt immunförsvar verkar ha gett upp, någon som har tips på hur jag får tillbaka det?? 

Fin vy på en kort kvällspromenad med hundarna