På promenad med Frallan

Idag har det snöat och blåst en hel del! Vi kom ändå ut på en lite längre promenad och eftersom det knappt var nå folk ute så fick Alice gå lös och visa vägen, hur kan man inte bli glad när en liten fluff-fralla pulsar fram i snön framför en!
 
Förutom att ha promenerat med Alice så har jag även haft två föreläsningar online idag, skottat snö och handlat. Nu ikväll efter att ha fixat disken och gått sista promenaden med Alice så landade jag inne på kontoret med en kopp varm choklad och musik i hörlurarna, jag startar en fotokurs i veckan så jag planerar lite för den. Jag har hållt många fotokurser innan jag flyttade upp hit till Luleå och nu äntligen är jag igång här uppe också! Det ska bli roligt att få lära ut mitt största intresse till ett gäng nyfikna deltagare :D