"Ledig" onsdag

Det känns som att det är först idag som jag landat efter föregående innevecka, det beror nog på att det var först idag som jag inte direkt hade någonting planerat.. Det enda som var planerat var en förmiddagspromenad med Hanna och hennes Ássi, totalt var jag och Alice hemifrån runt två timmar! Det var kul att äntligen gå med dom, vi har planerat det länge men det har inte blivit av.. Alice är inte så social av sig och Ássi kämpade för att få henne på bushumör men det gick inget vidare även om det var bra goda försök! Alice är iallafall helt slut här hemma nu efter den förmiddagen.. Jag är också trött men sparkade mig i baken och åkte och handlade, jag har behövt göra det i flera dagar men inte orkat! Skönt att ha det gjort nu! Jag har även städat köket och satt igång både diskmaskin och tvättmaskin. Jag har tänkt dammsuga också, det behövs kan jag säga! Får se hur mycket jag orkar göra, senare ikväll blir det en dejt med hemtentan för att se om jag kan reda ut några fler frågor där! Men nu blir det en kopp kaffe innan jag tar fram dammsugaren!