En jävligt jobbig april

Jag följer en blogg som heter Träningsglädje som skrivs av Sara, jag tycker hennes blogg har en skön variation på träning, hälsa, mat/godsaker, tips och tankfulla reflektioner. Hon brukar köra lite olika utmaningar och näst på tur är det En jävligt jobbig april som gäller. Det går ut på att man ska träna lika många pass i april som det finns antal dagar i den månaden, 30 alltså! Såhär skriver Sara i sin blogg: "Anyhow, jag bjuder upp till dans i april och lockar med en jävligt jobbig utmaning. Fast i ärlighetens namn blir det så jobbigt man gör sig. Utmaningen är i alla fall ett träningspass för varje dag som finns i april. Sist jag kollade var det 30. Vad som räknas till träning avgör man själv men i min värld är det alla aktiviteter som kräver ombyte. Savasana i yoga är inte så väldans jobbigt men man är oftast ombytt och därmed är det träning. Enkelt." Läs mer om utmaningen här!
 
Jag hakar på denna jävligt jobbiga april! Är du på?
 
 
Elsa din klassis

Jaaag är på! :D:D

Svar: Hääärligt Elsa!!
Ellen