En söndag

Hello! Senaste veckan svishade förbi fort som tusan och det är redan söndag. Min brorsa håller på att mocka ur fårstallet idag så jag har varit ute på förmiddan och hjälpt till lite och nyss kom jag in från en långpromenad med hundarna. Jag ska nog ut igen om ett tag för vi måste fixa klart en hage för att kunna flytta ett gäng får, men just nu sitter jag och pausar vid datorn en stund. Funderar på hur jag ska lägga upp veckans plugg för det är bara en vecka och två dagar kvar till första anatomitentan! Känslorna inför det är just nu ångest och panik för jag har inte pluggat så mycket som jag borde göra. Men sitter nu och gör upp ett schema för hur jag ska lägga upp pluggandet nu i veckan för jag behöver verkligen någon slags struktur för att klara detta! 

Det värsta är att jag fortfarande är i Uppsala och jag har mycket svårare att koncentrera mig här! Menmen, man får försöka göra det bästa av situationen och bara köra på! 

En bild jag tog i Luleå för nån vecka sen :)